sovgott

Nu är jag så otroligt uttråkad att jag nästan längtar till skolan..haha, eller kanske inte riktigt men jag vill ha en ny dag! Blev att se film men kunde knappt sitta stilla så den vart dålig i mina ögon.
Det gör mig sjukt deprimerad att det snöar ute, det som var vår och jag hade tillochmed satt på mig solglasögonen ju.
Imorgon har jag svenska prov och det känns ju mindre lovande, får kolla igenom det vid frukosten en sista gång. Efter skolan bär det bara av hemmåt för att plugga jävla matte..urs! Prov på tisdag, men det måste gå bra.
Nu hade jag snart tänkt gå och lägga mig, har inget bättre för mig liksom. Hehe Så det är väl det bästa.

Hoppas ni haft en bra helg, men visst går den alldeles för fort! :(

Godnatt Puss<3



saknar värmen<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Varför är du nervös inför svenskaprovet? Du är ju grym på svenska säger du...

2010-03-22 @ 06:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0