Har inte haft tid

Hej bloggen

Jag vet att jag var igån som sjutton nyss men nu sista veckan har det bara vart för mycket bokstavligen men tänkte kan ju ta igen lite nu.
Helgen spenderades både hemma, och hos Anna :) det var en trevlig helg. Har tittat på många bra filmer som bla shutter Island och Avator som jag rekomenderar starkt. Idag var det måndag och jag åkte buss med Evve till skolan för 2 lektioner, en av dem var idrott då vi fick dansa, alltid lika kul! Tjejerna och jag lunchade på Spicy, mycket trevligt. Införskaffade mig en ny tröja också från Vila. Snygg var den! Är super nervös inför morgondagen, men det håller jag privat tillsvidare, hardessutom pluggat 5 timmar idag, känner mig något stolt!

Puss


Kommentarer
Postat av: simone

Godmorgon elin! Vaknat på rätt sida ? :) Ska snart till frissan (äntligen!) det piggar upp :)

2010-03-31 @ 08:54:48
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0