G-night

Godnatt alla söta läsare för denna dag, en dag närmare helg eller vad säger ni? Skulle det inte vara underbart med några fler dagar helg och ledigt. Lite längre lov skulle också sitta fint. Nu är det HollyWood fruar men jag har ingen lust och eller ork att slå mig ner framför tv:n, är ovanligt trött efter denna helg som inte ens var särskillt jobbig. Bara en riktigt sen kväll. Ska snart krypa ner i min sköna säng, hade igentligen sovmorgon imorgon men det vart förstört av matte prov som de klämde in kl.8 på morgonen, åh vad glad man blir, där missade man en sovmorgon till halv 12. Jag har dessutom spanskaredovisning imorgon, döda mig :( Men efter det så har jag inget mer och då ska jag och Evve fira med liten sväng på stan med shopping !!! Härligt, min favorit syssla. Efter skolan vet jag inte vad jag hittar på..vi får se vad min magkänsla säger eller hur Evve.

Men hoppas eran vecka har börjat bra. Puss och sov Gott!


Kommentarer
Postat av: H a i d i ~

Hallådär! Hoppas du haft en fin kväll :)

2010-03-22 @ 21:40:30
URL: http://haidis.se
Postat av: High Style UF

Hej!

Jag skriver till dig för att berätta om smyckesshoppen HighStyle!

Vi designar och tillverkar unika ringar och säljer de till ett lågt pris. Passa på, just nu har vi rea med oslagbara priser!



www.highstyle.se

2010-03-23 @ 00:11:28
URL: http://highstyle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0