fredag/lördag

Gårkvällen vart tillslut lyckad även fast vi inte trodde det!
Jag,Evve,Hanna,Sofie och Stina åkte ner på stan och satt och fikade med mera i typ 5 timmar sen åkte vi alla hem till Carl i Taxi! haha Bilen var lite liten så jag och Evve tog bagageluckan ;) vilket äventyr. Kvällen vart kul och kom hem runt 2 halv 3.

Idag är det lördag och jag har vart och kört med pappa runt hela stan åkte även en sväng till Stugan på fullerö. Våren börjar komma och vi åkte med ner cabbat för första gången iår ;) Skönt vare. Om några timmar kommer hela tjocka släkten för att fira att jag fyllt 18 och mamma 43 ! Så det blir ju kul. Tror vi blir runt 20 pers. Mat och tårta. Presenter också hoppas vi på:)
Men nu ska jag snart hoppa in i duschen och sedan hjälpa till lite. Imorgon är det redan söndag och jag måste råååplugga :( 2 prov.. urs vill gråta!

Men vi hörs senare . pusss

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; Härligt :)

Är det bara bra med dig idag då? :)

2010-03-20 @ 12:53:00
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/
Postat av: ann-lo :)

svar: härligt :) bara bra med mig tack ! :D

hihi, låter som du kommer få en bra dag :)

inte kul med prov då men :P har själv prov att plugga på .. kram ann-lo :)

2010-03-20 @ 13:19:54
URL: http://annloyouknow.blogg.se/
Postat av: sara

hoppas du får en mysig lördag! :)

2010-03-20 @ 13:25:30
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0